Рекламна упаковка допогає виводити на ринок новий продукт та привертати до нього увагу. Головна задача рекламної упаковки – запам’ятовуватися. Вона є невід’ємною частиною продукту, тому має складати з ним єдине ціле. Продуманий дизайн, оригінальна конструкція, максимальна інформативність – все це є важливими складовими у створенні ефективної рекламної упаковки.
ВИМОГИ ДО МАКЕТІВ
- бажані формати файлів: Adobe Illustrator (*.ai, *.eps), Adobe Photoshop (*.psd, *.tiff), Adobe InDesign (*.indd), Adobe PDF (*.pdf), CorelDRAW Graphic (*.cdr);
- растрові зоображення повинні бути в профілі CMYK; всі шари злиті в один для TIFF і PSD;
- всі шрифти повинні бути переведені в криві для EPS, AI, CDR;
- відступ від краю (чистого розміру) повинен бути не менше 5 мм в середину для того, щоб не зарізати елементи;
- виліти за обріз повинні бути по 2 мм зі всіх сторін макету;